fredag 27 september 2013

Coach Ludde och bolaget Lundin Coaching & Consulting AB samarbetar med TYR





Nordic Swim and Sports AB och Lundin Coaching & Consulting AB meddelar att man ingått ett samarbete. Lundin Coaching & Consulting AB bedriver verksamhet i simträning åt triathleter, openwater-simmare samt friskvård och motion.

- Att Triathlon och Openwater simning växer har inte undgått någon och Fredrik Lundin har startat upp en mycket intressant verksamhet som inriktar sig precis åt dessa sporter. I och med Fredrik Lundins samarbete med Lisa Nordén har vi kommit i kontakt med hans verksamhet och diskuterat fram ett samarbete, säger Harald Kruger, VD på Nordic Swim and Sports AB.

- Samarbetet mellan mig och TYR/Nordic Swim and Sports AB ger mig goda förutsättningar till att arbeta med de bästa produkterna i samband i min roll som instruktör och tränare för triathleter och openwater-simmare. Jag har själv använt dessa i min coachning av bland annat Lisa Norden och Jesper Björk och ser att produkterna håller bästa klass vilket är viktigt för mig då jag strävar efter kvalité i det jag gör, säger Fredrik Lundin.

Samarbetet påbörjas den 1/10 2013 och fortgår fram tills OS 2016. 


Läs mer här 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar